Jeg bliver oprigtigt glad, når Mette vælger at lægge vejen forbi Slagelse Kommune, og jeg glæder mig til at tage imod hende – og alle jer, der deltager. Jeg håber, mange vil komme og høre det spændende interview, udtaler Britta Huntley.Under arrangementet interviewer Ida Wohlert Mette Frederiksen om hverdagen og de store emner, der former Danmark lige nu. Alle er velkomne til at deltage, og der er mulighed for at stille spørgsmål direkte til statsministeren. Man kan hente sin gratis billet her.
Statsministeren inviterer Slagelses borgere til en samtale om den tid, vi lever i
Vær med, når statsminister Mette Frederiksen inviterer Slagelses borgere til en samtale om den tid, vi lever i og de valg, vi som danskere står over for lige nu.
Arrangementet er gratis og finder sted lørdag den 15. november kl. 15.15 i MovieHouse Slagelse. Socialdemokratiet byder på kaffe og kage, inden Mette Frederiksen i selskab med tv-vært Ida Wohlert går på scenen kl. 16.15.
Socialdemokratiets borgmesterkandidat i Slagelse, Britta Huntley, deltager i arrangementet og byder statsministeren velkommen.
